Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-10, 16:09   #1
DAZ
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 31

MMA
Stats: 32 - 48 - 5
ROI: 111.18%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

2013-01-13 KJ Noons - Ryan Couture (Strikeforce)



Datum: 2013-01-13
Tid: 02:15
Sport: MMA
Land: Strikeforce
Liga: Strikeforce
Match: KJ Noons - Ryan Couture
Period: ft

Spel: KJ Noons
Insats: 2.50
Odds: 1.620
Bolag:

Motivering:
Jag spelar K.J. Noons, han går på 1.6 på Pinnacle, 1.5 på Betsson. Han möter Ryan Couture, son till legendariska Randy Couture som varit mästare i både tungvikt och lätt tungvikt i UFC. Sonen Ryan har endast 6 proffsmatcher i ryggen när han natten mot söndag går in i buren mot veteranen K.J. Noons. De är måhända lika gamla, men Noons har bra mycket fler matcher och mot bättre motstånd. Jag tror att Noons blir ett för stort kliv upp för Couture, som jag anser övervärderas just på grund av hans släktskap.

K.J. har bra boxning och kommer behöva ha ett slipat nedtagningsförsvar mot Couture som likt sin far har brottning som grund. Jag tror att Noons har möjlighet att hålla Couture på distans genom boxningsövertaget, och straffa Couture när denna försöker gå i clinch, vilket han har visat är vad han föredrar för att kunna ta ner sina motståndare snarare än att gå på nedtagningar från distans.

Coutures enda professionella förlust kom på det viset, när Matt Ricehouse lyckades hålla distansen och träffa Couture utan att låta denna få igång sin brottning. Couture kommer att försöka kopiera Josh Thomsons recept för att slå Noons och göra allt han kan för att få ner Noons till marken och kontrollera eller få till en submission. Thomson kunde dock hota Noons stående vilket öppnade för nedtagningar, något som jag tror att Ryan inte lyckas med.

Couture har fördelen på marken, men det är upp till honom att få matchen dit. Jag tror att erfarenheten blir avgörande och att Noons stoppar Couture via slag, likt han gjort i 8 utav hans 11 proffsvinster.
DAZ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-10, 17:34   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kan ingenting själv om denna sport, men provar rygga med 0.5 units.

Jobba
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 02:56   #3
DAZ
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 22
Sharp$: 31

MMA
Stats: 32 - 48 - 5
ROI: 111.18%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Tyvärr förlorade KJ Noons via delat domslut.

Poängen var:
29-28 Couture
30-27 Noons
29-28 Couture

Kommantatorn säger "numbers don't lie" vilket ju inte alltid stämmer men i det här fallet visar det att Couture vinner matchen på att röra sig framåt, snarare än att träffa bättre, vilket jag inte håller med om.

DAZ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-13, 12:49   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DAZ Visa inlägg
Tyvärr förlorade KJ Noons via delat domslut.

Poängen var:
29-28 Couture
30-27 Noons
29-28 Couture

Kommantatorn säger "numbers don't lie" vilket ju inte alltid stämmer men i det här fallet visar det att Couture vinner matchen på att röra sig framåt, snarare än att träffa bättre, vilket jag inte håller med om.

Denna gång hade vi marginalerna emot oss. Bra skriven rek hursomhelst.
Keep it up
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 21:25   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 17
Sharp$: 135
Standard

Det va tight!
skones är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 14:50   #6
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Ett jävla ran om du fragar mig, Noons vann den fighten
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td